Modalități de Relaxare Pentru Femei Însărcinate

Categorie: ghid | 0 comentarii

Deși sarcina poate să fie una dintre cele mai fascinante experiențe din viața ta, poate să fie și una dintre cele mai stresante. Pe lângă toate necunoscutele sarcinii, trebuie să faci față unor schimbări majore ale corpului și ale stilului tău de viață, plus toți ceilalți factori de stres pe care nu îi aveai când nu erai însărcinată – job-ul, partenerul, treburile din casă și altele. În continuare, vei regăsi 4 modalități de relaxare pentru femei însărcinate. 

TOP 4 modalități de relaxare pentru femei însărcinate 

1. Yoga

Yoga poate să fie unul dintre cele mai bune lucruri pe care poți să le faci pentru tine și pentru copilul tău: îți menține musculatura puternică și tonifiată și îți oferă șansa să îți calmezi mintea cu tehnici de relaxare și respirație. Caută cursuri la sălile de pe lângă casa ta sau online. Tot ce ai nevoie e de aprobare de la doctor.

2. Exercitii

Pe măsură ce sarcina avansează, s-ar putea să descoperi că rezistența, energia și entuziasmul pentru exercițiile zilnice se reduce, dar să-ți faci timp pentru mers, streching și ridicarea ușoară de greutăți sau realizarea de activități ușurele precum înotul oferă beneficii care includ reducerea riscului de diabet, menținerea excesului de greutate sub control și chiar creșterea șanselor de a avea o naștere mai sănătoasă. La fel ca la yoga, verifică cu doctorul dacă este bine să faci exerciții.

3. Dormi

Deși prietenii și familia îți reamintesc să acumulezi mult somn până când va începe alăptatul, o noapte de somn devine din ce în ce mai greu de atins din cauza schimbării formei corpului, crampelor din miez de noapte, plimbări la baie dese și sforăitul soțului tău :). Îmbunătățește-ți somnul printr-o rutină consistentă și calmă înainte de culcare și asigură-te că tragi câte un pui de somn oricând e posibil. 

4. Masaj

Masajul prenatal îți oferă șansa să te relaxezi, să închizi ochii și să petreci o oră departe de grijile tale – dar beneficiile fizice și de sănătate sunt de luat în considerare. Masajul prenatal se spune că poate reduce anxietatea, reducerea simptomelor de depresie, alievarea durerilor musculare și articulare și îmbunătățirea procesului nașterii.


Comentarii


Lasa un comentariu

avatar

Subscribe

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primii cele mai bune oferte.

Sari la bara de unelte